© Powered by SiteSpirit

 
logo.gif

affekt marketing innovatie

Wat zijn 'the moments of thruth' voor de customer experience van uw klanten

23 mei: Introductie workshop Customer Experience B2B

Customer+experience+cyclus.jpg

Voorafgaand aan de koopproces heeft uw klant doorgaans al heel wat ervaringen en contactmomenten met uw organisatie. Maar ook in de koopfase zelf en vooral in het aftersales traject zijn er vele momenten waarop uw klant indrukken over uw organisatie opdoet. 

Samen met de kwaliteit, prijs en prestaties van uw producten en diensten bepalen al deze momenten de totale beleving die uw klant ervaart: de 'customer experience'. En daarbij zitten ook 'moments of truth'. Momenten die alles bepalend zijn voor het verdere verloop van de onderlinge relatie. Direct of pas in de toekomst

Kennismakingsworkshop
Tijdens deze ontbijtworkshop op dinsdag 23 mei 2017 reiken we u de basisprincipes voor het samenstellen van de 'customer journey' aan die inzicht geeft in doe moments of truth'. De basis waarop u de juiste 'customer experience' voor uw klanten en potentiŽle afnemers verder kunt ontwikkelen.

Voor aanmelding en deelname klikhier.