© Powered by SiteSpirit

 
logo.gif

affekt marketing innovatie

Wat staat in 2017 op de industriŽle marketing agenda?

Wat staat in 2017 op de industriŽle marketing agenda?

EenJaarVolLichtpunten-ThomasKohnle.jpg

Onderzoek door STEM Industrial Marketing Centre geeft inzicht in de marketing thema’s die voor marketeers in technische B2B bedrijven hoog op de agenda staan voor 2017. Waar in lijstjes over consumenten marketing, zaken op het gebied van digital marketing en Artificial Intelligence dominante thema’s zijn, ziet het er in de Nederlandse industrie toch iets anders uit.

De top vijf thema’s die in 2017 de agenda beheersen van marketeers in technisch georiŽnteerde bedrijven zijn:
1. Nieuwe en betere waardeproposities bouwen

2. Verbeteren van innovatie en NPD processen

3. Content marketing naar een hoger niveau tillen

4. De Customer Experience verbeteren

5. Beter inzicht krijgen in (latente) klantwensen

STEM Industrial Marketing Centre ondersteunt technische B2B bedrijven en hun medewerkers bij het verbeteren van hun marketing en commerciŽle prestaties. Met als resultaat: betere klanten, betere prijzen en onderscheidende marktposities.
Lees meer