© Powered by SiteSpirit

 
logo.gif

affekt marketing innovatie

Nieuwsbrief Affektief

Affektief verschijnt 5-6 x per jaar

Afekt stuurt aan zijn relaties 5-6x per jaar de nieuwsbrief ´Affektief´ met informatie over ontwikkelingen op het gebied van marketing en innovatie.

Wilt u ook onze nieuwsbrief ontvangen?
Vul dan hier uw gegevens in en u krijgt de laatste nieuwsbrief toegestuurd.
Vermeld in het het veld Opmerkingen svp toezending Affektief.


 
*
 
*
*
*
*
*
*
*
*
 

Affektief oktober 2016

affektief201602.jpg

Voor de webversie: AFFEKTIEF oktober 2016


            

Affektef januari 2016

affektief201601.jpg

Klik op de illustratie om naar de webversie te gaan


            

Affektief oktober 2015

affektief-2015-03.jpg

Klik op de illustratie om naar de webversie te gaan


            

Affektief juni 2015

Affektief-2015-02.jpg
            
'Familiebedrijven meer bereid tot innoveren dan andere bedrijven' Eigenaren van familiebedrijven steunen innovatiebeleid... Content-marketing Trends 2018 “Consistent, original & addictive content is all... Wat staat in 2017 op de industriële marketing agenda? Onderzoek door STEM Industrial Marketing Centre geeft... Investeren zonder participeren Op 9 november 2017 organiseert de Nyenrode Kring Innovatiemanagement... Innovatie in Marketing en de Marketing Troonrede Op 12 september is voor de tweede maal de Marketing... 23 mei: Introductie workshop Customer Experience B2B Voorafgaand aan de koopproces heeft uw klant doorgaans... 6 artikelen over het innovatie vermogen versterken In een serie van 6 artikelen heeft Affekt aanbevelingen... Affekt 15 jaar Oktober 2001: Affekt wordt bij de Kamer van Koophandel... Customer Journeys: basis voor marketingsucces Marketeers richtte zich in toenemende mate op klanttevredenheid... Merken die investeren in customer experience verwachten omzetgroei - Investeren in customer experience strategie heeft... Duurzaamheid en digitalisering basis nieuwe marketing Het dilemma voor het hedendaagse hoger beroepsonderwijs... Koffie inloop Innovatievermogen op 11 november Samen met STEM Industrial Marketing Centre organiseert... Industriepark Kleefse Waard: Voortrekker van energietransitie en verduurzaming Nyenrode Kring Innovatiemanagement organiseerde op... Blogserie Customer experience Customer Experience is de verwezenlijking van marketing... Aanbevelingen voor succesvol innoveren Als moderne ondernemer moet je innoveren. Stilstand... Innovatief vermogen van NL organisaties schiet tekort Nederlandse bedrijven zijn internationaal gezien relatief... Belangrijkste struikelblokken voor R&D en innovatie Hoewel bedrijven het erover eens zijn dat innovatie... Customer Exprience trends 2016 Multichannel klantcontact wordt de norm, social support... 5 redenen waarom is de marketing strategie van Apple zo goed is Apple kennen we als een van de meest innovatieve en... 2016: Veel succes met klantgerichte aanpak "Een nieuw jaar, een nieuw begin" is een veel gehoord... Kennisstraat Utrechtse Heuvelrug en Kromme Rijnstreek van start De werkgroep Kennisstraat Utrechtse Heuvelrug en Kromme... NPDP Course start op 20 april 2016 De New Product Development Professional course, de... Toets je ondernemingsplan aan het business model canvas Affekt biedt ondersteuning bij het opstellen van uw... Affektief oktober 2015 is uit 3-4 keer per jaar geeft Affekt zijn nieuwsbrief Affektief... Blended Training Effectief Innoveren van start Op 4 januari start de vernieuwde training Effectief... 15 regels voor succesvolle innovatie Innovatie is 'hot'! Want innovatie is nodig om te ... B2B Experience: realiteit of wens? Het verwachtingsniveau van de B2B-klant als het gaat... Kan Customer journey zonder Employee journey? De Customer journey is een weergave wat een klant ... Maatschappelijke Innovatie: Basisinkomen voor iedereen? Op dinsdag 29-09-2015 organiseert de Nyenrode Kring... MARKETING TROONREDE 2015: Marketing moet vernieuwen! Op 8 september 2015 sprak Robert van Houten, CEO van... Prof. Matthyssens koninklijk beloond voor bijdrage aan industriële marketing Tijdens het STEM-congres ’Hoe merkwaardig is B2B?!’... Wordt innovatie alleen met de mond beleden? Het Nederlandse bedrijfsleven staat er inmiddels om... Weinig raakvlakken tussen salesmanagers en marketeers Bedrijven gebruiken steeds meer digitale kanalen voor... Tips voor verbeteren loyaliteit bij online klanten Online klanten zijn notoir wispelturig. Shopping carts... Masterclass Agri-food innovatiemanagement: Winnovation! Wat is jouw smaakbeleving van een oer-Hollandse champignon?... Video gaat de hoofdrol spelen in de customer journey Beelden zeggen meer dan woorden. Het is een aloude... Customer experience geen marketingtrucje Customer experience geen marketingtrucje Klantbelang... Beter samenwerken door sociale innovatie Nu de economie weer in de lift zit willen organisaties... BCG rapport over hoe Nederland kan blijven "verdienen" in 2030 Nederland is een rijk en gelukkig land. Gemeten naar... Bewoners geven De Kabath een 8,3. In november 2014 heeft De Kabath vastgoedbescherming... Disruptive Innovation – Internet of Things, a game changer? Welke ontwikkelingen hebben de potentie om hele markten... Nieuwe editie Affektief Affekt verstuurt 3-4 keer per jaar een nieuwsbrief... Doe mee aan de Affekt Innovatie Thermometer 2015 Met de Affekt Innovatie Thermometer 2015 wordt in ... Tijdgebrek en effectief vermarkten staan innovaties in de weg. woensdag 28 januari 2015 Een gebrek aan tijd is het... Storytelling: video draagt je organisatieverhalen Storytelling. Het is een term die je steeds vaker ... Innovatiemonitor januari 2015 - Affekt introduceert de Innovatiemonitor... Hoe kies je een Social Media Management systeem? 8... Nyenrode Kring Innovation Management: sociale innovatie Welkom en Introductie: Chris Goes De centrale vraag... inkooptrends 2015 Supply Value heeft net als afgelopen jaren onderzoek... Succesvolle training Innovatiemanagement voor MKB De deelnemers aan de training Innovatiemanagement ... Nederland moet meedoen aan internationale richtlijnen innovatiemanagement Tijdens de informatiebijeenkomst van de NEN op 22 ... Nieuwe editie Affektief Najaar 2014 is weer in volle hevigheid losgebarsten... 22 september NEN: richtlijn innovatiemanagement nodig? Laat u op 22 september informeren en discussieer mee... Workshop Customer Experience van start Is uw marketing en verkoop aanpak ingericht naar de... Intensieve samenwerking Affekt met NBDA en Stem in BLEND Management Consultancy We werken al enkele jaren af en toe met elkaar samen... Marketing automation:DE tool voor 2014 Marketing Automation: de B2B marketingtool van het... Vraag de whitepaper ´Marketing en verkoop: vrienden of concurrenten´aan. Bij veel ondernemingen bestaan knelpunten tussen marketing... Product innovatie zonder risico? De Nyenrode Innovatiemanagement bijeenkomst over risico´s... Kosteloos exportplan Hebt u plannen om met uw producten naar het buitenland... Kick Start Innovatiemanagement Deventer In goede samenwerking tussen MKB Deventer, Gemeente... Quick scan samenwerking marketing en verkoop Hoe de tegenstellingen tussen marketing en verkoop... Nederland telt veel ondernemende medewerkers Wereldwijd bezet ons land de vijfde plaats qua aandeel... Voice Of the Customer strategie reduceert kosten Het inzetten van big data, in het bijzonder klantdata... Crisis goed voor vernieuwing en innovatie Ruim 80 procent van de organisaties in Nederland heeft... Online video steeds meer ingezet bij klantenbinding Online video draagt voor steeds meer marketeers een... ‘Online bestedingen groeien met 8,5% en blijven groeien’ In 2013 hebben Nederlanders 10,6 miljard euro online... Affekt 12,5 jaar De koperen verjaardag is een feit: op 15 maart 2014... 27 mei: hoe de strijd tussen marketing en verkoop oplossen? Marketing versus verkoop of Marketing EN Verkoop? ... Focus in 2014 ligt op e-mailmarketing Marketeer zet weer in op e-mailmarketing 12 maart ... Innovatie loont Uit onderzoek van PDMA blijkt dat de best in innovatie... Sociale innovatie is HOT Werkgevers nemen afscheid van hiërarchie op de werkvloer... 4x meer omzetgroei als marketing en sales op 1 lijn zitten Bedrijven waar marketing en sales goed op 1 lijn zitten... Succesvol eerste event VCV kring Innovatiemanagement Op 6 maart organiseerde de VCV kring Innovatiemanagement... Octrooipublicaties, een schat aan informatie! Octrooipublicaties, een schat aan informatie! Dat ... Hoewel de hoeveelheid radicale innovaties en incrementele... Collega ondernemers bieden hun diensten kosteloos ... Nyenrode Kring innovatiemanagement Universiteit Nyenrode kent een actieve groep oud studenten... Nieuw: Onderzoek naar uw innovatie management vermogen Wilt u weten hoe uw organisatie aankijkt tegen innovaties... Marketing en communicatie in 2020: 10 toekomstbeelden... Wereldwijd bezet ons land de vijfde plaats qua aandeel... Grote Marketing Enquête 2013: Het draait allemaal om de klant Grote Marketing Enquête 2013: Het draait allemaal ... Innovatieve organisaties overleven beter Hoewel in deze tijden van crisis er vele minder goede... Affekt ondersteunt actief de Stichting Maladah Gambia "Geef me een hengel en leer me vissen in plaats van... Duurzaamheid onderscheidend bij beste merken Interbrand maakte haar jaarlijkse Best Global Brands... Bestaande klanten hebben al ervaring met u en u met hen Klantentevredenheid: als ondernemer wil je dat de ... Klanten zeer tevreden over de Kabath Affekt verzorgde begin 2013 voor de tweede keer het... Nieuwsbrief Affektief augustus 2013 is verschenen Regelmatig verstuurt Affekt een nieuwsbrief aan zijn... Voorkom mislukkingen met de NPD course Veel 'innovatiekracht' gaat verloren aan ideeën die... Marketing voor Mediators Affekt verzorgt voor Mediator.nl de training Marketing... Bedrijven moeten innoveren om te besparen Door hun IT-budget slim in te zetten, kunnen bedrijven... Innovatie-uitgaven in industrie nauwelijks benut De jaarlijkse uitgaven aan innovatie binnen de Nederlandse... Businessmodel voor de wereld van morgen De wereld bevindt zich op een keerpunt. De wereld ... De kracht van videomarketing Steeds meer bedrijven en instanties ontdekken de kracht... Ambassadeurs gezocht Ambassadeurs gezocht voor aanbrengen van opdrachtgevers... Trouw sprak met trendwatchers over de economische ... mythes over online verkopen Vaak wordt beweerd dat webwinkels fysieke winkels ... MVO Nederland verwacht dat de markt voor duurzame ... De nieuwsbrief Affektief verschijnt 5-6 keer per jaar... Aantal internetters in Nederland stijgt naar 12,5 miljoen 92% van alle Nederlanders van 13 jaar of ouder heeft...